0 ks - 0.00

Košík

Často Kladené Otázky

Aké sú možnosti úhrady za nákup na estelo.sk?
V tejto chvíli ponúkame platbu za produkty prostredníctvom dobierky, platobnej karty, alebo prostredníctvom bankového prevodu.

Aké sú spôsoby doručenia nákupu z estelo.sk?
Na výber ponúkame z dvoch možností. Prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo prepravnej spoločnosti DPD.

Sú ceny produktov uvedené na estelo.sk konečné?
Áno, všetky ceny sú už konečné.

Prečo nakúpiť práve u vás
Každý vami zakúpený produkt objednávame individuálne, čo vám zaručí najnižšiu cenu na tuzemskom trhu a garanciu, že vami objednaný tovar sa nenachádzal príliš dlho na sklade. Navyše ceny máme nastavené tak, aby sa dokázali vyrovnať cenám predajcov na internetových bazároch a zahraničných internetových obchodoch.

Akú poskytujete záruku?
V prípade nákupu u fyzických osôb, poskytujeme záruku 2 roky, a v prípade právnických osôb, poskytujeme záruku 1 rok.

Čo mám robiť v prípade, ak som omylom objednal produkty, o ktoré nemám záujem?
Objednávku je možné stornovať, alebo upraviť e-mailom na adresu: info@estelo.sk, alebo odpoveďou na potvrdzujúci e-mail, ktorý Vám bol zaslaný po odoslaní objednávky.

Čo sa stane, ak neprevezmem zásielku?
Pre podobné prípady sme vytvorili špeciálny Blacklist (čiernu listinu), kde budeme zverejňovať zákazníkov, ktorí si neplnia svoje záväzky a zásielky nepreberajú. Následne budeme vymáhať náhradu škody pri neprevzatí tovaru, podľa odsúhlasených obchodných podmienok pri objednaní tovaru. V prípade, že o tovar nemáte záujem, nerobte zbytočné objednávky, vyhnete sa „verejnej hanbe“ a naši pracovníci budú mať viac priestoru pre obslúženie čakajúcich zákazníkov.

Je možný osobný odber tovaru?
Osobný odber tovaru je možný, až po vzájomnej dohode prostredníctvom kontaktného formulára. Po vzájomnej dohode je osobný odber možný v meste Námestovo.

Čo mám robiť v prípade problémov s tovarom zakúpeným cez estelo.sk?
V prípade problémov s tovarom nás kontaktujte na e-mailovej adrese: reklamacie@estelo.sk.

Kedy mi príde tovar, ak si ho objednám ešte dnes?
Táto informácia záleží od dostupnosti tovaru. V prípade, že je tovar na sklade, bude expedovaný do 24 hodín od. Prepravu zabezpečuje Slovenská pošta, alebo kuriérska spoločnosť – podľa výberu zákazníka. To znamená, že tovar by ste mali mať v priebehu dvoch dní (48 hodín) od overenia objednávky. Objednávky sa vybavujú len počas pracovných dní, rovnako aj prepravné spoločnosti pracujú, len počas pracovných dní.

Máte kamennú predajňu, ktorú môžem navštíviť?
Nie. Prevádzkujeme len internetový obchod.

Koho môžem kontaktovať v prípade, že mám otázku, na ktorú som nenašiel odpoveď?
V prípade akýchkoľvek nejasností a otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom emailu na adresu: info@estelo.sk, alebo cez kontaktný formulár.

Log In

create an account
Bitnami